Asistent auditora – plný úvazek (SŠ)

Verze pro tiskSend by email

Zavedená mezinárodní auditorská kancelář v Praze hledá do svého týmu asistenta auditora. Ideálním kandidátem je osoba se zkušeností s vedením účetnictví či účetním poradenství, středoškolským vzděláním a maturitou z účetnictví, případně s vysokoškolským vzděláním ekonomického charakteru.

Náplň práce

• Auditorské testy u vybraných klientů
• Asistence klientům při přípravě účetní závěrky a výroční zprávy
• Příprava dalších dokumentů vyžadovaných auditorskými standardy
• Komunikace s klienty
• Účetní poradenství.

Požadujeme

• Středoškolské vzdělání ekonomického směru s maturitou z účetnictví
• Dobrá znalost účetních českých předpisů a praktického účtování
• Znalost IFRS a US GAAP výhodou
• Dobrou znalost angličtiny nebo němčiny slovem i písmem
• Dobré komunikační schopnosti
• Dobrou znalost MS Office
• Schopnost týmové práce
• Loajalita, spolehlivost, pečlivost a profesionální vystupování
• Zodpovědný a proaktivní přístup, časovou flexibilitu
• řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme

• Zajímavou práci v příjemném kolektivu v prostředí mezinárodní společnosti
• Iniciativní prostředí zajímavých účetních, auditorských a daňových problémů
• Dobré platové ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání

Další informace

• Termín započetí spolupráce: říjen 2016
• Kandidát musí být připraven podle předem odsouhlaseného plánu vyjíždět na auditorské zakázky mimo Prahu na celý týden.
• Místo společného působení: Praha 1

Svůj životopis a motivační dopis v českém a německém/anglickém jazyce zasílejte, prosím, emailem na adresu: hr-audit@schaffer-partner.cz