Zajišťujeme komplexní účetní servis. Účetní agenda je zpracovávána tak, aby odpovídala individuálním potřebám klienta. Mezi základní účetní služby patří především:
- vedení účetnictví (zpracování prvotních účetních dokladů, vedení zákonem stanovených účetních knih a evidencí)
- vedení daňové evidencevedení mzdového účetnictví včetně zajištění splnění veškerých povinností vůči státním institucím a ročního zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti a srážkové daně
- sestavení roční účetní závěrky
- reporting na základě požadavků klienta
- sestavování statistických výkazů
- rekonstrukce účetnictví (pokud má klient pochybnosti o správnosti vedení účetnictví v minulosti)
- kontrola účetnictví minulých účetních období (např. v případě převzetí již existující společnosti)
Každý podnikatelský subjekt činí v průběhu své existence řadu rozhodnutí, ať už strategických či pouze operativních. Pomáháme našim klientům nalézat taková východiska, která jsou pro ně výhodná i z daňového pohledu a která eliminují skrytá daňová úskalí. Nabízíme komplexní pohled, který zhodnotí i dlouhodobá rizika, analyzuje i případné mezinárodní aspekty dané transakce a vede ve spolupráci s našimi experty z ostatních oddělení k ucelenému posouzení i z hlediska dalších oborů jako např. obchodní právo nebo mezinárodní účetní standardy.