Finanční správa zavádí poplatek za zasílání daňových složenek

26. 4. 2023
Finanční správa zavádí poplatek za zasílání daňových složenek

Finanční správa se rozhodla v rámci zavádění úsporných opatření zpoplatnit zasílání daňových složenek. Ty mají sloužit především k placení daně z nemovitých věcí. Poplatek za daňovou platební složenku vychází z aktuálního ceníku České pošty.

Pokud chce poplatník uhradit daň z nemovitých věcí bezplatně, má tak možnost učinit buď prostřednictvím elektronického portálu SIPO, bankovním převodem při dohledání platebních instrukcí prostřednictvím portálu MOJE daně, nebo prostřednictvím platebních příkazů doručených e-mailem finanční správou.

Žádost o zaslání platebního příkazu e-mailem se podává elektronicky a to prostřednictvím online formuláře „Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem“.

Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem (financnisprava.cz)

https://www.financnisprava.cz/cs/dane/dane/dan-z-nemovitych-veci/zasilani-udaju-pro-placeni-dane-e-mailem/otazky-a-odpovedi-k-zasilani-udaju-pro-placeni-dane-z-nemovitych-veci-na-e-mail

V případě zasílání prostřednictvím e-mailu musí být žádost podána do 15. března zdaňovacího období a při platbě prostřednictvím elektronického portálu SIPO do 31. ledna.

Potřebujete poradit?

Jsme tu pro Vás a rádi Vám na základě bližších informací a podkladů poradíme. Pro domluvení nezávazné konzultační schůzky nás neváhejte kontaktovat.


Dáváme srozumitelné odpovědi

V naší komunikaci s klienty se neschováváme za dlouhé citace zákonů, ale dáme jasnou a srozumitelnou odpověď.

Přemýšlíme s Vámi

Konkrétní problém vždy řešíme s ohledem na celkovou potřebu klienta, nevytrháváme naše doporučení z kontextu.

Newsletter - Buďte v obraze

Doručíme přímo na Váš e-mail

CAPTCHA
Opište obrázek pro kontrolu proti spamu.
Kontrola proti spamu a robotům.
© Schaffer & Partner 2025 | Created by: drualas.cz
Move up