Finanční správa zrušila dne 4. 1. 2017 stránku, která se svou existencí vázala k elektronické evidenci tržeb. Tato stránka si během své krátké existence vysloužila přezdívku “udavačský“ web. Na tomto webu mohli lidé anonymně hlásit, že v restauraci nebo v ubytovacím zařízení neobdrželi účtenku z EET. Pro ohlášení neobdržené účtenky stačilo odeslat elektronickou stížnost, do níž bylo nutné prostřednictvím formuláře vyplnit DIČ podnikatele, popis a typ provozovny, druh tržby, datum, čas a adresu. Po doplnění všech těchto údajů stačilo zmáčknout tlačítko “nahlásit“ a stížnost byla podána. Pro lepší pochopení postupu nahlášení nevydané účtenky bylo možné si přečíst návod. “Udavačský“ web existoval přes měsíc a za tu dobu finanční správa stačila zaevidovat přibližně 2 100 oznámení o nevydání účtenky v rámci EET. Jako hlavní problém ukončeného webu byla označena anonymita. I po zrušení webu lidé nadále posílají finanční správě oznámení o nevydání účtenky, a to prostřednictvím různých elektronických způsobů (např. emailem), pošty a v neposlední řadě osobním sdělením.